ای شوخبی پروا


ای شوخبی پروا
*****
ای دلبر زیبای من٫ ای خواب وای رویای من٫ای مـونس غمهـای من٫ ای اختر شبهای من
نور دو چشمانم تویی
ای دیده ی بینای من
تا باتـو گشتــم اشــنا٫ ای دلـــربـای خـوشنمـا٫ از دیـگران گشتم جــدا٫جـز تــو نـدارم همنــوا
مهـر درخشاـنم تویی
ای هسـتی دنیـای من
دل برده از من خوی تو ٫ان خصلت نیکوی تو ٫ان چشم و ان ابروی تو٫دل بسته ام با موی تو
امـید و ارما نم تویی!٫
ای همدم و همراه من
روحـم توی جـا نم تویی ٫ پیـدا و پنـها نـم تـویی٫ اینـم تـویی انـم تـویی ٫دارو و درمـا نم تـویی
شمـع شبســتا نـم تـویی ٫
گر بی تو ما نم وای من
ای نام خوبت دلنـشین ٫ ای( یا ٫واو٫ ری ٫ وشین) بر حا ل زار ما ببیـن ٫هستم پریشان و غمین
امـید و ارمـا نم تـویی
ای ساغـر و مینای من
ای یار خوب و مهربان !٫ با ما چرایـی سرگـران؟ اه ای طبیب مهربان!گشتم (مصور) نا توان
دارو و درما نـم تویـی
ای شوخ بی پروای من
*****